nedelja, 18. november 2012

Radovljica - Jamnik - Radovljica


18.11.2012 popoldne naj bi bil dež, zato sem takoj  pripravil kolo in štartal proti Jamniku. Štart iz Radovljice je bil ob 9:30. Najprej me je čakal spust po Cesti Svobode, do Save, čez most nato pa me je po 200m čakal prvi vzpon. Pot se je tako kot na koncu vsakega vzpona poravnala... mimo Lancovega, Spodnje in Zgornje Lipnice, vse do Kamne Gorice in skozi Kropo sem držal povprečno hitrost 30-36km/h. 
                                              
Do Jamnika (dnevnega cilja) me je ločil le še približno 4km vzpon.
 Začelo se je.... ovinek za ovinkom (8-15km/h) vse do vrha. Tokrat vsaj ni bilo sonca, tako, da niti senca ni bila hitrejša :D 
Po 1uri in 20min sem končno dosegel cilj. Napojil sem se, nakar sem začutil prve kaplje... Kar hitro sem se odpravil proti domu. Čakal me je zaslužen spust, kjer se je hitrost gibala od 40-60km/h. Po enaki poti  sem bil v približno 50min v Radovljici.




Na cilju :)

Celotna pot: 34km
 
Čas: 2h 10min 


1 komentar: