četrtek, 3. april 2014

Dvorje

Danes je prišla na vrsto prva letošnja velika tura. Z sošolcem Gregorjem sva odšla obiskat Roka v Dvorje pri Cerkljah na Gorenjskem. Od doma sem se odpravil že ob 8.00 zjutraj. Najprej sem peljal čez Lancovo do Krope, nato pa je sledil prvi vzpon. Turo sem seveda začel z vzponom na Jamnik. Na vrh sem prisopihal ob 9.15. Čeprav  me je pozdravilo sonce je bil pogled v dolino meglen.

Iz Jamnika je sledil spust preko Podblice in Nemilj do Besnice. Nato še vožnja skozi obe Besnici do Kranja in vzpon do Qlandie, kjer sva se ob 10.20 srečala z Gregorjem.


Od tam sva se odpravila do Šenčurja in naprej skozi Češnjevek in ob 11.00 prispela v Dvorje. Skupaj smo popili angleški čaj, nato pa se preko Praprotne police odpravili do Letališča Jožeta Pučnika Ljubljana. Na terasi smo naredili par posnetkov in si ogledali nekaj pristankov letal.


 Rok se je nato odpravil nazaj domov, midva z Gregorjem pa sva nadaljevala pot v Šenčur in nazaj v Kranj. Tam sva si privoščila burek, in se tudi midva poslovila. Vrnil sem se tako kot pri prejšnji turi v Kranj: Besnice - Njivice - Rovt - Češnjice pri Kropi - Lancovega.

Še podatki z GPS sledilnika:

Radovljica - DvorjeDvorje - Radovljica
Razdalja47,12 km45,9 km
Skupni čas2h 57min3h 50min
Čas gibanja2h 50min2h 53min
Najvišja hitrost53,22 km/h51,43 km/h
Povprečna hitrost16,63 km/h15,86 km/h


Ni komentarjev:

Objavite komentar